Assistent Accountant voor de Controle praktijk (32-40)

Locatie: Hilversum

WORD EEN ONMISBARE SCHAKEL IN ONZE CONTROLEPRAKTIJK

Wil jij een rol spelen in de opwindende wereld van media, entertainment, kunst en cultuur? Bij ons werk je zij aan zij met doorgewinterde experts: een ervaren assistent accountant en een teamleider die je begeleiden in je professionele groei. Hier ben je geen toeschouwer; je bent het kloppend hart van het controleproces. Je staat midden in de actie, op locatie bij onze diverse klanten, waar je essentiële uitvoerende taken vervult.

JOUW ROL

  • Verankerd in de Actie: Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken en de klant echt te leren kennen. Bij ons ben je geen nummer; je bent een betrokken en onmisbare schakel.
  • Groei en Ontwikkeling: Je werkt nauw samen met ervaren professionals die je de kneepjes van het vak bijbrengen. Hier krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen en door te groeien in je carrière.
  • Op Locatie: Jouw werk is niet gebonden aan kantoorwanden. Je bevindt je in de frontlinie, waar de actie plaatsvindt: bij de klant op locatie.
  • Hands-On Controle: Jouw werk is hands-on en concreet. Je brengt financiële processen in kaart, analyseert gegevens en draagt bij aan het bouwen van een robuuste financiële basis voor onze klanten.

Kortom, als Gevorderd Assistent Accountant bij ons, ben je de dynamische kracht achter de schermen, een waardevolle schakel in ons team. Hier doe je meer dan alleen cijfers controleren; je maakt impact en draagt bij aan het succes van onze klanten. Ben jij klaar voor deze uitdaging? Solliciteer vandaag en maak deel uit van ons gedreven team.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

  • Je studeert of hebt een accountancy hbo-opleiding afgerond of Universiteit bachelor.
  • Je hebt 2/3 jaar werkervaring.
  • Analytisch vermogen en nauwkeurigheid zijn jouw sterke punten.
  • Je gedijt in een leuke teamomgeving.
  • Je beschikt over vakkennis en neemt initiatief.
  • Uitstekende contactuele vaardigheden, flexibiliteit en klantgerichtheid zijn essentieel.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Bij Kamphuis & Berghuizen ben je geen nummer, maar een essentieel onderdeel van ons hechte team.  We investeren graag in onze medewerkers. Als je bij ons komt werken, kun je rekenen op:

  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 29 verlofdagen op basis van een 40-urige werkweek en een uitstekende pensioenregeling.
  • Volop opleidingsmogelijkheden met ruimte om door te groeien en je professioneel te ontwikkelen.
  • Zelf auto uitkiezen binnen jouw leasebudget.
  • Een maandelijkse telefoonvergoeding.
  • Een gezellige werkomgeving waar we samen lunchen, tafelvoetballen of genieten van een wandeling over de hei.
  • Regelmatige uitjes en borrels met je collega’s.

WIE ZIJN WIJ?

Bij Kamphuis & Berghuizen werken we met passie aan financiële orde en rust om onze klanten verder te helpen. We richten ons dagelijks met enthousiasme op actuele vraagstukken voor onze unieke klanten in de media, entertainment, kunst en cultuursector. Dit doen we door op maat gemaakte financiële diensten aan te bieden rond administratie, controle- /samenstelpraktijk, belastingadvies en advisering. Onze medewerkers hebben een hoog ambitieniveau, staan open voor verandering en omarmen nieuwe mogelijkheden – zelfs als die buiten de gebaande paden liggen. Samen maken wij het verschil.

ENTHOUSIAST GEWORDEN?

Ben jij overtuigd tijdens het lezen over deze functie en denk je aan het functieprofiel en de eisen te voldoen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stuur je motivatie en cv naar pz@kamphuisberghuizen.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Patricia Ravesteijn, via telefoonnummer 035-623 98 19. Wie weet verwelkomen wij je binnenkort als onze nieuwe collega!

Nog vragen?

Neem dan contact op met Patricia Ravesteijn via telefoonnummer: 035 – 623 98 19 of e-mailadres: pz@kamphuisberghuizen.nl.